Jak bydlíme? Půl roku od nastěhování

Léto bylo krásné. Stěhovali jsme, chodili jsme se koupat a užívali horkého počasí. Leckdy z nás kapal pot po hektolitrech, zapotili jsme se u instalace a montáže kuchyně, to byl náš zatím nějvětší projekt.

První, co jsme vybalili a smontovali byl stůl.

 Kuchyně v rozloženém stavu...
 Na ten gauč jsem si poprvé sedla až tak po třech měsících...nebyl čas


 Montáž kuchyně

 Prozatimní šatna
 technická
 modrá kuchyně
 tadááá



Jaké bylo léto?

Opravdu horké, v domě bylo horko úplně stejně jako ve zděném domě, ve kterém jsem žila v Praze. Nicméně, stačilo otevřít okna na sever a dům se do večera pohodlně vychladil. Klimatizaci jsme poprvé spustili až někdy v srpnu a použili ji jen párkrát.

Montáž kuchyně
Tak to byl oříšek. Samotné montování skříněk a šuplat nebyl problém, nejhorší bylo ji správně uchytit ke zdi, to nám zabralo nejvíc času. Na desku jsme čekali měsíc, takže jsme poprvé vařili někdy na konci srpna.

Z odstupem času na tohle období moc ráda vzpomínám, takové první dospělácké dobrodružství :D

Komentáře

  1. Tak to je paráda, tam se musí bydlet famfárově. A máš pravdu, že stěhování věcí je už jen taková drobnost. Mohla bys mi říct, kdo vám dělal střechu? Já kliknula kde si na netu na střešní krytina s posypem a nevím už zaboha, kde to bylo. Přitom ty webovky byly moc pěkné. Asi tak jako váš baráček po 2 letech :) Hodně štěstí v životě přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi to líbí, hlavně po té barevné stránce a vypadá to také moc útulně :). My teď pomalu opravujeme přízemí domu, a tak jsem už koupila pořádné pracovní boty , protože jak jsem tam chodila v teniskách, tak se mi zabodl hřebík do nohy, proto už nechci raději riskovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají to fakt hezké, že? Takové bydlení by se mi taky líbilo. Já bych se hrozně rád pustil do rekonstrukce, ale z vlastních zdrojů to asi jen tak nezafinancuji. Je tu sice možnost hypotéky, ale hypoteční kalkulačka mi nedávno ukázala, že i kdybych si hypotéku vzal třeba na 10 let, tak by ty měsíční splátky byly pořád šíleně vysoké. Navíc brát si v dnešní době hypotéku asi taky není zrovna moudré.

      Vymazat
  4. Máte to fakt moc pěkně shrnuté. My bydlíme teď čtvrt roku a musím říct, že taky spokojenost. Měl jsem strach hlavně s financováním, ale protože jsme si brali peníze od julu.cz/investment-offer/ , tak s tím není fakt žádný problém. Hypotéka bez zástavy, sice nebankovní společnost, ale s fakt dobrým úrokem. Já si myslím, že tohle bylo fakt dobré řešení a skvělá cesta.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat