Stěhování, zařizování, nákupy, montujeme kuchyni a jiné veselé skopičiny

První červencový týden jsme si vzali dovolenou a vrhli se na stěhování. Od švagrové postel, kterou měla dočasně na užívání, gauč, ostrůvek, jídelní stůl. To bylo vše, co jsme měli připravené a s čím tu jsme v podstatě ještě teď. Přiobjednala jsem ještě židle ke stolu a v Ikea jsme si odbyli tříhodinovku v kuchyňském studiu.






 Stěhování bylo nakonec docela v pohodě, většinu věcí jsme dávali dovnitř portálem, nedovedu si představit že bysme ho neměli!!! Vchodovkama fakt ne!
ach ty ranní výhledy
Jako první jsme si smontovali jídelní stůl, lavici a ostrůvek, abychom mohli trochu fungovat po lidsku- normálně si sednout k jídlu (i když dá se instatní polévce říkat jídlo?)








Komentáře

  1. Zrovna v sobotu jsme se taky stěhovali. Čeká nás ještě spousta práce. Minimálně měsíc budeme žít ještě mezi krabicemi, protože kvůli koroně je na spoustu nábytku šílená dodací lhůta a navíc pár věcí přišlo poškozených. Nicméně i tak jsme si řekla, že to nejhorší je za námi. :) Třeba teď nás čekají parapetry, respektive venkovní parapety čekají hlavně manžela. Ale on si s tím určitě poradí a za dvě nebo tři odpoledne bude mít hotovo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím vás, máte to zajímavě popsané, klidně bych si dal i více článků. Jen jsem se chtěl zeptat. Bral jste si na stavbu nějak více dovolené, nebo jste to prostě nějakým způsobem dělal po práci a tak? Já jsem šel za šéfem, že bych potřeboval více neplaceného volna, ale najednou to prostě nešlo. Nakonec to skončilo tím, že jsem dostal neoprávněný vyhazov, který jsem řešil s jednou agenturou. Nakonec jsem si našel práci z domova na IČ.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se nedávno rozhodla koupit si nový dům a přestěhovat se z malého bytu. Na financování koupě domu, jsem využila služeb p2p půjčky investice, kde mi vyšli maximálně vstříc, a navíc jsem nemusela ručit svým domem. Moje stěhování bylo vcelku v pohodě, jelikož jsem v bytě neměla moc věcí a dům je opravdu velký.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat