Akce jídelní stůl z masivu

Víte co je nejhorší na tom, když se vám projekt domu táhne jak smrad? Že nemáte moc co na práci a tak plánujete zařízení domu. Sjíždíte pinteresty, Ikey a další různé studnice nápadů, až máte tak moc přesnou představu co a jak by mělo vypadat, že to pak sehnat v obchodě je skoro jako noční můra. Kdo souhlasí, nechť se patřičně ušklíbne.
moje inspirace (pinterest)

No a mě se to samozřejmě nevyhnulo, takže jsem před pár dny doma nadhodila téma JÍDELNÍ STŮL. Dychtivě jsem přispěchala s inspirací z pinterestu, manžel se chytnul na udičku jak ryba na žížalu a začalo gůglení TOHO SPRÁVNÉHO STOLU. To se samozřejmě neobešlo bez dalších nápadů, kterak zbouchat stůl svépomocí (to jsem hned smetla ze stolu, práce bude i tak až až),
koupit starý stůl někde na bazoši (samá hrůza). Našli jsme jeden pěkný, ze starých trámů a kdybychom následně nehledali dál, asi bychom do něj šli (kdyžtak předám odkaz v případě zájmu).

Nakonec jsme se na rodinné poradě dostali až na web XXLutzu a hned na nás vyskočil PAN KRÁSNÝ ve slevě. I vydali jsme se hned druhý den z rána podívat se stolu na zoubek (kecám, až ve čtyry odpoledne).


Doma jsme si řekli, že ho vezmeme jen v případě wow efektu, no a když jsme ho uviděli na živo, sedli si k němu, pohladili ho po desce, bylo jasno. Byl to wow efekt. Stůl je opravdu zajímavý, má krásnou výraznou kresbu, je masivní, přesně tak, jak se nám líbí. Jediný jeho nedostatek je barva, která je možná až příliš tmavá, nicméně nečekala jsem, že bych sehnala stůl přesně v barvě, která se mi líbí. Vzhledem k tomu, že se jedná o masiv (indický palisandr) , tak nebude problém stůl zbrousit a následně mu dát barvu jaká se nám líbí. Ale to už předbíhám, protože možná bude vypadat báječně i takto. Já miluju takové masivní dřevěné stoly! No a protože se nám dobře sedělo i na lavici ve stejném dekoru, rozhodli jsme se pořídit i tu. Stůl nás stál krásných 5 tisíc (za masivní stůl z tropického dřeva super cena! Původní cena 15 tis.) a lavice byla za necelé 3 tisíce. Kup měsíce řekla bych, co myslíte?


Co se mi na něm nejvíc líbí? S manželem jsme se shodli na masivním podnoží, které je úplně na konci desky (jako vážně neumim popisovat věci). Žádné šprušle uprostřed ani jiné pasti na moje dlouhé nohy. Předpokládám, že se o něj budu přizabíjet o něco míň než o stoly s deskou, která přesahuje podnoží apod. To je totiž můj oblíbený koníček (všechny rohy u nás doma by mohly vyprávět na pokračování). A taky když sedím na té lavici, tak si můžu dát nohu přes nohu (pod stolem), za což by mě moje fyzioterapeutka skalpovala no ale tak co už žejo.


Každopádně hodlám dát obojímu ještě důkladnou péči a upravit vzhled k obrazu svému. Určitě se o to s vámi podělím. Ráda bych mu vtiskla trochu víc vintage vzhledu. Ke stolu budeme pořizovat 4 židle Odger z Ikey (na těch si stále stojím-sedím) a pohodlně by měl sloužit pro šest dospěláků, v případě větší návštěvy se určitě nějak smrsknem, nicméně jsme realisté a víme, že se za náma do tý naší prdele nikdo nepotáhne :D

Jo a kdyby mi někdo chtěl dát k narozeninám tu truhlu z týhle sady tak narozeniny mám v lednu :D


Komentáře

  1. Taky jsme domů teď sháněli stůl z masivu. Starý si vzal manžel do dílny, kde repasuje použité převodovky a nějaké další věci na auta, moc tomu nerozumím. Ale docela slušně ho to živí. No a já jsem vybírala právě stůl z masivu, protože se mi to líbí. Byla jsem docela překvapená z vysokých cen, ale jako to jsem tak trochu čekala. A pak tedy i z poměrně slabého výběru.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat