Sítě a zase ty sítě/ Instalační šachty / Zdržování a jedno Samonasrání

Tak co už stavíte? Moje oblíbená otázka už několik měsíců... Nedávno jsem ještě říkala "no už už budeme! Už máme vruty!"

Dobrý den, máte vruty? A mohla bych je vidět?


Vruty byly vlastně docela jednoduchá rychlá akce. Ta největší libovka ovšem začala s otázkou instalačních šachet, které máme v projektu dvě (pro jistotu) a dalších terénních úprav. A protože jsme se rozhodli neskočit bagristovi na lep a těch stodvacet mu prostě nedat (blázen normálně!), hledali jsme dál a našli. A dva týdny se nechali tahat za nos a každý den poslouchali stejně ohranou písničku, že kalkulaci do druhého dne dostaneme (ještě jednou mi manžel řekne: jo to je dobrej týpek, takovej sympaťák!!!). No a jelikož jsme ji nedostali, hledali jsme dál. Naštěstí zafungoval kamárdšoft a přes známého jsme se konečně dostali k někomu rozumnému a tak vesele bagrujeme a síťujeme za rozumný peníz. Ale proč to píšu... Protože když se mají dva domluvit (a vy mezi ně nepatříte, tak najednou začíná ohromný problém. Jeden něco udělá, tomu druhému se to nelíbí. Když si dva mají zavolat a ani jeden není schopný zavolat zpátky a pak se rozčiluje, že to už mělo být hotový (jenže když se spolu neumí domluvit-dospělí lidé!)? Chápu vytíženost obou stran, ale doprdele jako kdo je tady sponzoruje? Mě vůbec nezajímá, že toho mají hodně. Já tahám z kapsy peníze, tak snad mám nárok na kvalitní práci a hlavně tedy: TROCHU té POZORNOSTI!!!

Sorry, ale vážně už mě nebaví pořád někoho omlouvat. "no jo maj toho hodně" Jo? Mě to ale nezajímá. Mé zahraniční klienty na mailu taky nezajímá, že jsme měli v Čechách v pátek státní svátek/moje střevní chřipka/bolavé koleno anebocojávimnacobychseještěvymluvila.

Takže se nám možná začátek stavby přesune na jaro... Jestli teda bude na jaře lepší počasí než teď? Moc tomu nevěřím... Ale v zájmu suchého domu? Všechno. (ale jako fakt díky za to upozornění, to se cení, i když to jde malinko mimo firemní filosofii-můžeme stavět celoročně, ale když to nakonec vlastně moc nedoporučují-náročné zakrývání stavby- tak to postrádá smysl tohle vůbec šířit- prostě stavíme od jara do podzimu páč neručíme za stoprocentní provedení ve sněhové vánici- a jeto! jednoduchý jak facka, ale tak to víte marketing...).

No nic.

Aspoň si ještě chvíli užiju našeho kocoura. A jestli letos fakt začneme tak se snad dám na modlení (jo za suchej barák haha).

Ale jinak jsem v pohodě vážně :)

"Tak co už stavíte? - Drž hubu! emotikon kajínek"

quick update: kousanec do svahu je hotovej, máme nového stavbyvedoucího (možná jen dočasně nevím) a s velkou pravděpodobností v pondělí začínáme stavět! Zejtra se jdu nechat pokřtít a začínám se modlit :D

Komentáře

  1. Dobrý večer, koukám a okamžitě jsem se samonasrala, když jsem zjistila že se asi v březnu stěhovat vůbec nebudeme. Jsme za vámi o krok, s tím rozdílem že vy, jak jste psala, koupelnu už máte ve výrobě, my jim "cpeme" peníze, aby jí začali vyrábět, a jen čekáme. Čekáme na převzetí připraveného pozemku pro stavbu, čekáme na stavbyvedoucího kterého nikdo nikdy neviděl, důvěrně mu říkáme paní Colombova��, ale zítra už určitě přijede... Samonasrani? Spíš k nasrani��... A to původní termín stěhování při podpisu smlouvy bylo září!!! Jo reklama je holt reklama, jak říká manžel, měli jsme se dát na běhání a už by jsme bydleli �� Držím palce a pište ať nemusím dceři pořád slibovat že už to určitě bude a taky ten kocour náš, ať si ho ještě užijeme, jsou mu tři a prostě chce tu svoji kočičí partu☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moment, a vy také stavíte s Naturou? No hold ani takový jednoduchý dům není hned, jak si člověk myslí, mě štvou ty vosíračky než se začne, mrzí mě, že Natura nenabízí zasíťování vlastními silami, protože by to všem zjednodušilo bytí, oni by to měli na stopro jak chtějí a my měli klid. Jak už se zde někdo zmiňoval v komentáři, kdyby radši dělali sítě a nevymýšleli blbosti typu Icool...

      Nicméně, vypadá to, že se situace o něco zlepšila. Doufám, že nakonec budu moct spíš chválit-i když pruzení mi jde líp hehe.

      Jaký dům s nimi stavíte? Klidně dejte vědět jak se to s vámi má!

      A držím palce ať brzy začnete!

      Vymazat

Okomentovat