Koupelny: vybíráme podlahy, obklady, sanitu

Co nového na Starém Bělidle? Máme za sebou jednání s Naturou ohledně smlouvy a také jsme si udělali výlet do koupelnového studia a v tuhle chvíli vybíráme sanitu, armatury, vinylové povrchy do koupelny. Ta bude komplet obložená vynilem od Tarkettu, jak podlaha, tak i zdi. Mě se to moc líbí, protože původně jsme nechtěli ani dlaždičky, ale betonovou stěrku. Nějak nevím, kde se vzal můj odpor k obkladačkám, snad celoživotním užíváním, měli jsme je na chatě i v obytné místnosti a vždycky hrozně studily.

Uznávám, že dnešní dlažby jsou úplně někde jinde a ve spojení s podlahovým vytápěním nejsou ani studené, ale vinyl bude určitě mnohem příjemnější. Váháme, jaké vzory použít. Shodneme se jednohlasně na šedé barvě. Na podlahu asi tmavší a na zdi světlejší. Chvíli jsem uvažovala i o bílé.

Akorát jediné s čím mám problém, je vzor na podlahových vinylech, který je "jak to říct" takový ťupkatý a mě to prostě evokuje nějaké zátěžové krytiny s tramvaje a podobných prostor.
Co se týče sanity tak se nám moc líbí umyvadla Twins od značky Kolo. Chtěli bychom určitě dvě umyvadla, pod to dřevěnou desku (jo a je mi jedno,že to není praktické), a pod desku skříňky. Zrcadlo jsme si vybrali velké, obdélníkové s bílým dřevěným rámem...ach to bude krásy na starém bělidle!


No a armatury nás oslovily od značky Kludi a Tres, ale osobně to vidím na tuhle konkrétní...co vy na to? Zatím jsme prolistovali několik katalogů a ještě uvažujeme o návštěvě Hornbachu a Sika, kde se chceme podívat i po sprchových hlavách. Btw na internetu jsme většinu těch věcí našli i o několik tisíc levněji, takže co se týče těch baterií, tak si je asi koupíme sami. Cha.

Půdorys koupelny zatím řešíme, aby se nám to tam všechno pěkně vešlo, ale povím vám, je to stres. A nejen ta koupelna. Jak o tom člověk pořád přemýšlí, přijde večer z práce a zase řeší něco okolo baráku, nezdá se to, nedovedu si představit, že by to trvalo třeba i rok a půl. Už teď si připadám vyždímaná a to se ještě nekoplo! V nejbližší době nás tedy čeká podpis smlouvy a následně terénní úpravy. Myslím, že jakmile bude tohle za náma, stres trochu opadne, protože úprava pozemku je jedna z věcí, která mě straší i ve snu... Ale víte co? Nacpali jsme stání pro dvě auta vedle baráčku juchů! Situaci vám ukážu už brzo!

Komentáře

  1. Podlaha do koupelny u nás byla docela velké téma. Koukali jsme na nabídku https://www.floorforever.cz/ a nedovedli si dlouho vybrat. Já jsem byl teda zastánce klasické dlažby, podle mě tam není moc co vymýšlet. No jenže manželka a Pinterest... A pak už to jelo. Jako fakt nechápu ty nápady některých lidí, to mi přijde, že to dělají naschvál, pak to jen pěkně nafotí a nakonec to zase zboří. Protože ty nápady nemůžou fungovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Vybírali jste si teda kompletně sami nebo jak to bylo? Nám firma na náš projekt patrového domu na klíč něco doporučila, ale my jsme ještě našli nějaké naše tipy a pak to porovnávali. A co si budeme, ty ceny měla ta stavební firmy prostě úplně jiné jako velkoodběratel. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat