Lustr do ložnice

Ještě jsme sice nekopli, ale už máme vybraný lustr do ložnice. Já osobně nejsem příznivcem žádných masivních svítidel, v minulém bytě jsme nad postelí měli lustr, který působil dost masivně a neměla jsem z něj moc dobrý pocit. Dokud jsem nepřevlékala peřiny a neopatrnou manipulací do něj nešťouchla. Tak jsem zjistila, že není skleněný, ale plastový (jinak už by byl na tisíc kousků). Od té doby to bylo o něco lepší, nicméně věděla jsem, že chci něco jemného a subtilního. Tak jsme byli zase na večeři v naší oblíbené vietnamské restauraci a já znovu obdivovala sadu několika lustrů z pírek nad barem (ve skutečnosti je plastový, ale na dálku to není vůbec poznat!). Přesně kousek pro nás. Vygooglili jsme hned na poprvé odkaz na Fler a přes komentáře se dostali až k originálu, který prodává Rendl. Jen tak pro porovnání přidávám fotku na oba. Který se líbí víc vám?

Vpravo originál Icarus od návrháře Torda Boontjeho (2750,-) a vlevo lustr z Fleru (888,-). Nemůžu si pomoct, ale originál se mi líbí víc, není tak rozježený :)

Icarus:  http://www.rendl.cz/icarus/
Fler:     http://m.fler.cz/zbozi/designove-stinidlo-nebo-lustr-sleva-2777455

Komentáře